Senarai Repeater & Simplex - 11 Ogos 2013


Senarai Repeater & Simplex

Adalah dimaklumkan, bahawa saya tidak lagi mengemaskini data berkenaan senarai repeater di Malaysia.
Untuk mendapatkan senarai terkini frekuensi repeater di seluruh Malaysia, anda bolehlah memuat turun aplikasi
Repeater.MY Hamradio Malaysia di Google Playstore.

skoda...
73

24 September 2008

Kad Raya

Kejutan... bila aku sampai kat rumah petang tadi, XYL aku menghulurkan 1 kad raya yang dialamatkan pada aku... kejutannya, kad tersebut datangnya dari "orang kuat" Kedai SCS... terima kasih kepada Dato' Mohd Nazli (9W2SLC) atas kiriman kad raya tersebut...

Selamat Hari Raya juga untuk anda Dato'... insyaAllah, bila saya memerlukan sesuatu barangan nanti, saya akan hubungi Dato' untuk urusan seterusnya...



cherio...
73

No comments: