Senarai Repeater & Simplex - 11 Ogos 2013


Senarai Repeater & Simplex

Adalah dimaklumkan, bahawa saya tidak lagi mengemaskini data berkenaan senarai repeater di Malaysia.
Untuk mendapatkan senarai terkini frekuensi repeater di seluruh Malaysia, anda bolehlah memuat turun aplikasi
Repeater.MY Hamradio Malaysia di Google Playstore.

skoda...
73

10 September 2008

Tango-tango

Selasa 9 Sept, 2230hrs - Sesi minum-minum dan makan roti canai dgn rakan ham di Kerteh... terima kasih pada 9W2BRD, 9W2CRN & 9W2STG kerana menerima pelawaan aku... tapi lebih-lebih berterima kasih pada 9W2BRD kerana belanja kami makan roti canai... hehe... aku yg ajak, tapi org lain yg belanja... rezeki rezeki... heh

tapi sayangnya... sesampainya kat Transit House baru aku teringat... apasal la aku tak ambik gambar tadi... kalau tak, ada jugak kenangan... boleh jugak letak dalam blog ni... hurmm... sorry la rakan... lupa nak ambik gambar... tengok lah lain kali, kalau kita berkesempatan makan roti canai lagi, aku akan ambik gambar... sebagai bukti... hehe...

p/s: aku telah selamat sampai ke saltmine aku pagi tadi... alhamdulillah...

cherio...
73

4 comments:

9w2azx said...

haa molek doh la tu...pah ni demo boh gambar roti canai tu, tapi bekgraung(?) waktu siang...poso2 nih...

aYon said...

bekgraung waktu siang bulih tapi pukul 6.30 ptg, wak tu beli di pasar ramadan... hehe...

9w2azx said...

jange maroh deh...kawe dok kkinabalu nih, buko 6.16"pi eng" ha ha. tapi esok pagi kelik kl doh...huhuh...

aYon said...

err... wak kelik ko dok "mutiaro" saboh?? kato comey comey... heh