Senarai Repeater & Simplex - 11 Ogos 2013


Senarai Repeater & Simplex

Adalah dimaklumkan, bahawa saya tidak lagi mengemaskini data berkenaan senarai repeater di Malaysia.
Untuk mendapatkan senarai terkini frekuensi repeater di seluruh Malaysia, anda bolehlah memuat turun aplikasi
Repeater.MY Hamradio Malaysia di Google Playstore.

skoda...
73

26 April 2009

Senarai Repeater

Berdasarkan lawatan aku ke blog rakan-rakan & laman web kelab-kelab radio amatur, aku berjaya membuat senarai repeater untuk seluruh Semenanjung Malaysia... mungkin ada antara repeater dlm senarai aku ni yg dah tak aktif, tapi sekurang-kurangnya dapat menjadi panduan kepada aku dan juga tetamu blog aku ni...

Kalau rakan-rakan tahu mana-mana repeater yg sudah tak aktif atau info yg aku masukkan dlm senarai ini tak betul, harap dapat maklumkan pada aku untuk aku buat pembetulan...

klik untuk senarai dlm bentuk PDF




aku juga berharap, agar korang dapat memberi info pasal frekuensi simplex yg digunapakai disekitar daerah korang, supaya dapat aku masukkan dlm senarai tu jugak...


cherio...
73

4 comments:

Joncy said...

9M2RGJ G. JERAI, KEDAH 146.2625 +0.6 203.5 MARTS

minta dibteulkan freqency untuk repeater diatas. THX 73.

aYon said...

terima kasih atas info anda... tapi setahu saya, semua offset repeater MARTS adalah -600...

apa pun, saya akan cuba dapatkan info dari rakan sekitar 9M2RGJ...

Joncy said...

info saya dapat dari MARTS Penang.. mmg sah +600 bkn -600. :) keep up the good work bro. if u dont mind there's a few html code from your blog i copied n use in my blog hehehe...

日月神教-任我行 said...

生鮮宅配 ssd固態硬碟 外接式硬碟 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島機加酒 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 巴里島旅遊 巴里島spa推薦 巴里島機票 巴里島行程推薦 記憶體 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 投資美國物業 美國租金報酬 美國房屋買賣 房地產投資說明會 美國房地產 美國置產須知 美國房屋物件 SD記憶卡