Senarai Repeater & Simplex - 11 Ogos 2013


Senarai Repeater & Simplex

Adalah dimaklumkan, bahawa saya tidak lagi mengemaskini data berkenaan senarai repeater di Malaysia.
Untuk mendapatkan senarai terkini frekuensi repeater di seluruh Malaysia, anda bolehlah memuat turun aplikasi
Repeater.MY Hamradio Malaysia di Google Playstore.

skoda...
73

05 September 2009

Nuvi 255W

Rakan baru aku semasa memandu, Garmin Nuvi 255W... dah sebulan lebih aku memiliki GPS ni... sebelum ni mmg aku tak berminat dgn GPS tapi satu kejadian telah menyedarkan aku betapa GPS juga agak perlu dalam kehidupan sekarang...

Buat masa ni, 4 peta telah aku masukkan iaitu MFM, MSM, Garmin NT & City Navigator... dan aku juga dlm proses merekodkan jalan-jalan baru yg masih belum dipaparkan dlm peta... setakat ni, dah 5 jln baru yg aku rekodkan dan ada antaranya telah dikemaskinikan...



cherio...
73

No comments: