Senarai Repeater & Simplex - 11 Ogos 2013


Senarai Repeater & Simplex

Adalah dimaklumkan, bahawa saya tidak lagi mengemaskini data berkenaan senarai repeater di Malaysia.
Untuk mendapatkan senarai terkini frekuensi repeater di seluruh Malaysia, anda bolehlah memuat turun aplikasi
Repeater.MY Hamradio Malaysia di Google Playstore.

skoda...
73

29 April 2008

Salam Kontek Perdana dari 9W2YON, monitoring & standing by...



Assalamulaikum & Salam Sejahtera...

Akhirnya... dapat jugak aku buat blog ni walaupun aku sendiri tak tahu apa tujuan aku buat blog ni... mungkin sebab boring atau takde keje nak buat atau sebab terpengaruh dgn blog org lain atau sebab apa apa aje la... ye la... aku ni bukannya rajin sangat nak menaip ni... kalau membaca blog org, rajin la jugak...

Posting pasal apa aku nak buat ni?? ntah la... hentam sajalah labu...

Member aku ada cakap dlm blog dia... katanya, "Gua ni Blogger Tak Jadi"... aku dapat rasakan, aku pun macam tu jugak... hehe.. tapi takpe, aku akan cuba jugak jadi Blogger walaupun mungkin "tak jadi"...

Bagi sesetengah org, blog ni adalah tempat dorang luahkan perasaan, pendapat dan bermacam macam lagi... tapi bagi aku pulak, blog ni lebih kurang cam diari peribadi sebabnya aku boleh taip tetiap hari (kalau rajin la) apa saja aktiviti harian aku cuma bezanya, diari yg ni org boleh baca, takde rahsia-rahsia...

Apa yg aku taip ni?? ntah la labu................

No comments: