Senarai Repeater & Simplex - 11 Ogos 2013


Senarai Repeater & Simplex

Adalah dimaklumkan, bahawa saya tidak lagi mengemaskini data berkenaan senarai repeater di Malaysia.
Untuk mendapatkan senarai terkini frekuensi repeater di seluruh Malaysia, anda bolehlah memuat turun aplikasi
Repeater.MY Hamradio Malaysia di Google Playstore.

skoda...
73

09 August 2008

Apa dah jadi??

hehehe... apa dah jadi ngan blog aku ni?? heheh... 1 post aje yg mampu aku buat... nasib laa...

wahh... blog aku dah ada shout box... agak agak, ada ke yg masuk blog aku aa??

aku ingat, aku nak buat blog aku ni sebagai one stop center untuk repeater... nak masukkan list semua repeater yg ada kat semenanjung ni...

so, kalau korang yg terbaca blog aku ni ada info/update pasal frekuensi repeater dan simplex memana lokasi, bulih la post kat shout box tu.. bulih aku update dalam blog ni...

cherio...
73

No comments: