Senarai Repeater & Simplex - 11 Ogos 2013


Senarai Repeater & Simplex

Adalah dimaklumkan, bahawa saya tidak lagi mengemaskini data berkenaan senarai repeater di Malaysia.
Untuk mendapatkan senarai terkini frekuensi repeater di seluruh Malaysia, anda bolehlah memuat turun aplikasi
Repeater.MY Hamradio Malaysia di Google Playstore.

skoda...
73

17 November 2008

Minum-minum

Selesai kerja-kerja penyelenggaraan 9M4RDA pada jam 1700hrs, aku bersama 9W2SYD & 9W2ALI menuju ke Kedai Pokok Getah di Kubang Kerian, untuk sesi minum petang bersama beberapa rakan... Antara yg turut serta adalah 9W2ALQ, 9W2EPK, 9W2HKS & 9M2CIO...

9W2PKU yg berkebetulan melalui kawasan tersebut telah turut serta walaupun hanya sekadar untuk 5 minit... 9W2YGC, 9W2GGB & 9W2WAJ hadir sewaktu aku hendak berangkat balik.. terpaksa balik awal sebab masih belum solat asar... kalau tak, mmg aku akan lebih lama bersama rakan...

Seperti sebelum ni, kesilapan aku kerana tidak merakamkan gambar sesi tersebut walaupun kamera berada dlm poket aku... alahaiii...

cherio...
73

No comments: